Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Volkswagen AG Vz (VOWG_p)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
140,580 +1,080    +0,77%
27/06 - Stängd. Valuta i EUR ( Friskrivning )
Typ:  Aktier
Marknad:  Österrike
ISIN:  DE0007664039 
  • Volym: 115
  • Köp/Sälj: 0,000 / 0,000
  • Dagens intervall: 140,000 - 141,400
Volkswagen VZO 140,580 +1,080 +0,77%
Sammandrag:Stark Sälj
Rörliga genomsnitt:Stark SäljKöp (0)Sälj (12)
Tekniska indikatorer:Stark SäljKöp (0)Sälj (7)

Pivotpunkter2022-06-28 16:20 GMT

Namn S3 S2 S1 Pivotpunkter R1 R2 R3
Klassisk 139,474 139,487 139,494 139,507 139,514 139,527 139,534
Fibonacci 139,487 139,495 139,499 139,507 139,515 139,519 139,527
Camarilla 139,494 139,496 139,498 139,507 139,502 139,504 139,506
Woodies 139,470 139,485 139,490 139,505 139,510 139,525 139,530
DeMark's - - 139,490 139,505 139,510 - -

Tekniska indikatorer2022-06-28 16:20 GMT

Namn Värde Åtgärd
RSI(14) 39,292 Sälj
STOCH(9,6) 19,900 Översåld
STOCHRSI(14) 10,506 Översåld
MACD(12,26) -2,589 Sälj
ADX(14) 29,448 Neutral
Williams %R -92,390 Översåld
CCI(14) -89,2914 Sälj
ATR(14) 2,9900 Lägre volatilitet
Highs/Lows(14) -4,9229 Sälj
Ultimate Oscillator 38,100 Sälj
ROC -10,822 Sälj
Bull/Bear Power(13) -7,5620 Sälj

Köp: 0

Sälj: 7

Neutral: 1


Sammandrag:Stark Sälj

Rörliga genomsnitt2022-06-28 16:20 GMT

Period Enkla Exponentiell
MA5 141,960
Sälj
141,258
Sälj
MA10 143,024
Sälj
144,020
Sälj
MA20 149,233
Sälj
145,909
Sälj
MA50 148,501
Sälj
149,924
Sälj
MA100 156,206
Sälj
156,176
Sälj
MA200 170,970
Sälj
166,597
Sälj

Köp: 0

Sälj: 12


Sammandrag:Stark Sälj

Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

VOWG_p Diskussioner

Skriv dina tankar om Volkswagen AG Pref
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Sebastian Hofvander
Sebastian Hofvander 2021-04-29 19:40
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Volkswagen nya Tesla?Volkswagen dominerande på elbilar i Europa 2025.Mitt största innehav.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Med en viktig røstDet viser hvor mye usa betyr Positivt!!!!!!!
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:49
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
For jeg er en embetsmann
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:48
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er fordi nav må komme med en unnskyldning til meg og ordne opp.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:47
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er den bilen alle skal ha i 2021 om Di har råd
محمد المدني
محمد المدني 2020-08-04 12:29
Sparad. Se Sparade objekt.