Heta nyheter
Investing Pro 0
Cyber Monday REA: Upp till 54 % RABATT PÅ InvestingPro+ HÄMTA ERBJUDANDE
Stäng

Volkswagen AG Vz (VOWG_p)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
135,320 -1,300    -0,95%
28/11 - Stängd. Valuta i EUR ( Friskrivning )
Typ:  Aktier
Marknad:  Österrike
ISIN:  DE0007664039 
  • Volym: 120
  • Köp/Sälj: 0,000 / 0,000
  • Dagens intervall: 134,620 - 135,400
Volkswagen VZO 135,320 -1,300 -0,95%

VOWG_p Teknisk analys

 
Få en kort sammanfattadande översikt - starkt köp, köp, stark sälj, sälj eller neutrala signaler för Volkswagen AG Vz aktien. Få tillgång till en detaljerad teknisk analys med hjälp av glidande medelvärden köp/sälj signaler (enkla och exponentiella för 5,10,20,50,100 och 200 perioder) och vanliga diagram indikatorer (RSI, Stokastiska, StochRSI, MACD, ADX, CCI, ROC, Williams %R, Ultimate och mera) köp, sälj, överköpt, översåld eller neutral signal. Dessutom -nivåer för pivotpunkter for Standard, Fibonacci, Camarilla, Woodie's och Demarks tillhandahålles. Alla VOWG_p tekniska studier för aktier finns tillgängliga inom olika tidsramar.
Sammandrag:Stark Sälj
Rörliga genomsnitt:Stark SäljKöp (1)Sälj (11)
Tekniska indikatorer:Stark SäljKöp (1)Sälj (7)

Pivotpunkter2022-11-28 20:50 GMT

Namn S3 S2 S1 Pivotpunkter R1 R2 R3
Klassisk 135,586 135,953 136,286 136,653 136,986 137,353 137,686
Fibonacci 135,953 136,220 136,386 136,653 136,920 137,086 137,353
Camarilla 136,427 136,492 136,556 136,653 136,684 136,748 136,812
Woodies 135,570 135,945 136,270 136,645 136,970 137,345 137,670
DeMark's - - 136,470 136,745 137,170 - -

Tekniska indikatorer2022-11-28 20:50 GMT

Namn Värde Åtgärd
RSI(14) 47,219 Neutral
STOCH(9,6) 32,828 Sälj
STOCHRSI(14) 0,000 Översåld
MACD(12,26) 0,790 Köp
ADX(14) 32,772 Sälj
Williams %R -92,621 Översåld
CCI(14) -126,7269 Sälj
ATR(14) 2,2443 Lägre volatilitet
Highs/Lows(14) -3,4729 Sälj
Ultimate Oscillator 44,325 Sälj
ROC -0,719 Sälj
Bull/Bear Power(13) -5,1180 Sälj

Köp: 1

Sälj: 7

Neutral: 1


Sammandrag:Stark Sälj

Rörliga genomsnitt2022-11-28 20:50 GMT

Period Enkla Exponentiell
MA5 137,340
Sälj
137,031
Sälj
MA10 139,022
Sälj
137,625
Sälj
MA20 137,451
Sälj
136,798
Sälj
MA50 134,293
Köp
136,183
Sälj
MA100 138,091
Sälj
138,921
Sälj
MA200 144,746
Sälj
148,265
Sälj

Köp: 1

Sälj: 11


Sammandrag:Stark Sälj

Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

VOWG_p Diskussioner

Skriv dina tankar om Volkswagen AG Pref
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Sebastian Hofvander
Sebastian Hofvander 2021-04-29 19:40
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Volkswagen nya Tesla?Volkswagen dominerande på elbilar i Europa 2025.Mitt största innehav.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Med en viktig røstDet viser hvor mye usa betyr Positivt!!!!!!!
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:49
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
For jeg er en embetsmann
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:48
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er fordi nav må komme med en unnskyldning til meg og ordne opp.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:47
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er den bilen alle skal ha i 2021 om Di har råd
محمد المدني
محمد المدني 2020-08-04 12:29
Sparad. Se Sparade objekt.