Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Volkswagen AG Vz (VOW3d)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
143,13 +0,37    +0,26%
08/08 - Stängd. Valuta i EUR ( Friskrivning )
Typ:  Aktier
Marknad:  Eurozonen
ISIN:  DE0007664039 
  • Volym: 463.324
  • Köp/Sälj: 0,00 / 0,00
  • Dagens intervall: 143,13 - 145,71
Volkswagen VZO 143,13 +0,37 +0,26%
Sammandrag:Neutral
Rörliga genomsnitt:NeutralKöp (6)Sälj (6)
Tekniska indikatorer:SäljKöp (2)Sälj (5)

Pivotpunkter2022-08-08 17:55 GMT

Namn S3 S2 S1 Pivotpunkter R1 R2 R3
Klassisk 142,32 142,88 143,95 144,51 145,58 146,14 147,21
Fibonacci 142,88 143,50 143,89 144,51 145,13 145,52 146,14
Camarilla 144,56 144,71 144,86 144,51 145,16 145,31 145,46
Woodies 142,56 143,00 144,19 144,63 145,82 146,26 147,45
DeMark's - - 144,22 144,65 145,85 - -

Tekniska indikatorer2022-08-08 17:55 GMT

Namn Värde Åtgärd
RSI(14) 47,019 Neutral
STOCH(9,6) 56,497 Köp
STOCHRSI(14) 0,000 Översåld
MACD(12,26) 0,840 Köp
ADX(14) 39,965 Sälj
Williams %R -100,000 Översåld
CCI(14) -90,8695 Sälj
ATR(14) 1,2621 Lägre volatilitet
Highs/Lows(14) -1,0029 Sälj
Ultimate Oscillator 49,044 Neutral
ROC -3,291 Sälj
Bull/Bear Power(13) -0,3180 Sälj

Köp: 2

Sälj: 5

Neutral: 2


Sammandrag:Sälj

Rörliga genomsnitt2022-08-08 17:55 GMT

Period Enkla Exponentiell
MA5 144,68
Sälj
144,30
Sälj
MA10 144,53
Sälj
144,66
Sälj
MA20 145,19
Sälj
144,22
Sälj
MA50 141,66
Köp
142,05
Köp
MA100 137,99
Köp
138,59
Köp
MA200 133,34
Köp
138,09
Köp

Köp: 6

Sälj: 6


Sammandrag:Neutral

Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

VOWG_p Diskussioner

Skriv dina tankar om Volkswagen Pfd BATS EU
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Sebastian Hofvander
Sebastian Hofvander 2021-04-29 19:40
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Volkswagen nya Tesla?Volkswagen dominerande på elbilar i Europa 2025.Mitt största innehav.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Med en viktig røstDet viser hvor mye usa betyr Positivt!!!!!!!
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:49
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
For jeg er en embetsmann
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:48
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er fordi nav må komme med en unnskyldning til meg og ordne opp.
Rene Almaas
Rene Almaas 2021-02-10 10:47
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det er den bilen alle skal ha i 2021 om Di har råd
محمد المدني
محمد المدني 2020-08-04 12:29
Sparad. Se Sparade objekt.