Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Gold Futures kontrakt - Nov 2021 (SHAUc1)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
389,18 +3,66    +0,95%
05/08 - Stängd. Valuta i CNY ( Friskrivning )
Typ:  Råvara
Grupp:  Metaller
  • Senaste: 389,18
  • Öppning: 387,44
  • Dagens intervall: 386,80 - 390,00
Guld 389,18 +3,66 +0,95%
Loading
Senast uppdaterat:
  • 1 dag
  • 1 vecka
  • 1 månad
  • 3 månader
  • 6 månader
  • 1 år
  • 5 år
  • Max
Anpassa

Candlestick-mönster

Tidsram
Mönsterindikering
Typ
Tillförlitlighet
Mönster Tidsram Tillförlitlighet Antal candles sedan Candle-tid
Framträdande Mönster
Hanging Man 5H Aktuellt
Avslutat mönster
Belt Hold Bearish 5H 1 2021-11-09 11:00
Engulfing Bearish 5H 1 2021-11-09 11:00
Belt Hold Bearish 1H 2 2021-11-09 15:00
Engulfing Bearish 1H 2 2021-11-09 15:00
Belt Hold Bearish 30 2 2021-11-09 15:30
Engulfing Bearish 30 2 2021-11-09 15:30
Belt Hold Bearish 15 3 2021-11-09 15:30
Engulfing Bearish 15 3 2021-11-09 15:30
Belt Hold Bullish 5H 6 2021-10-29 01:00
Belt Hold Bearish 15 7 2021-11-02 03:30
Belt Hold Bearish 5H 8 2021-10-28 05:00
Belt Hold Bullish 30 9 2021-10-29 03:00
Harami Bullish 1M 10 Okt 2021
Harami Cross 1M 10 Okt 2021
Harami Bullish 30 11 2021-10-28 17:00
Tri-Star Bullish 15 12 2021-10-29 03:15
Engulfing Bearish 1M 14 Jun 2021
Upside Gap Three Methods 1M 14 Jun 2021
Harami Bullish 1H 15 2021-10-27 08:00
Harami Cross 1H 15 2021-10-27 08:00
Harami Bullish 15 15 2021-10-28 17:00
Shooting Star 5H 16 2021-10-25 12:00
Inverted Hammer 1M 17 Mar 2021
Belt Hold Bearish 30 17 2021-10-27 15:00
Harami Bullish 30 18 2021-10-27 08:30
Harami Cross 30 18 2021-10-27 08:30
Belt Hold Bearish 15 22 2021-10-27 15:15
Harami Bullish 1H 24 2021-10-25 17:00
Harami Cross 1H 24 2021-10-25 17:00
Tri-Star Bearish 1H 30 2021-10-25 03:00
Tri-Star Bearish 15 34 2021-10-25 20:15
Shooting Star 5H 36 2021-10-12 04:00
Tri-Star Bearish 1H 37 2021-10-21 03:00
Bullish Hammer 5H 45 2021-09-30 07:00
Tri-Star Bearish 15 49 2021-10-25 03:00
Bullish doji Star 30 52 2021-10-19 20:00
Bullish doji Star 5H 53 2021-09-28 10:00
Harami Bullish 1H 56 2021-10-11 15:00
Harami Cross 1H 56 2021-10-11 15:00
Tri-Star Bearish 15 57 2021-10-21 04:45
Tri-Star Bearish 15 59 2021-10-21 03:45
Belt Hold Bearish 30 62 2021-10-12 08:30
Engulfing Bearish 30 62 2021-10-12 08:30
Bullish doji Star 15 63 2021-10-19 20:15
Bullish Hammer 1H 69 2021-09-30 08:00
Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

Guld-terminer Diskussioner

Skriv dina tankar om Gold Futures
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Elizabeth Hunt
Elizabeth Hunt 12 timmar sedan
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Tårar fyller mitt hjärta när jag vet hur hårt jag har kämpat för att hitta en pålitlig mäklare! Jag har aldrig velat göra det här, men jag kommer att vara skyldig om jag inte delar de här goda nyheterna med folk. Antonia griffin _crpyto_trader är en skicklig professionell handlare och den bästa bland alla, som alla kunder sa om honom, tog jag framgångsrikt tillbaka min vinst på idag $40,000 när jag började med $6,000. Jag är väldigt tacksam och tack så mycket till de som rekommenderade 👉 ANTONIA GRIFFIN _crpyto_trader på Face💢book
Alvin Johnson
Alvin Johnson 2022-08-07 0:45
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Att investera i Forex och Crpyto-handel är ett av de snabbaste och enklaste sätten att tjäna pengar även om många människor har lidit förluster tidigare, detta beror på bristande ledningsförmåga. Marknaden tjänar på om du använder en bra mäklare eller kontoansvarig för att hjälpa till med affärer eller ge signaler. Jag började med $1000 och jag tjänar $12000 på en vecka, allt tack vare Ethan M . Corey on Face📚book för en guide till professionella investeringar.
Market Advisor
Market Advisor 2022-08-04 1:32
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Undvik förlust!!! Låt en professionell hantera din investering för lönsam avkastning. med expertguide har jag tjänat $26,000 hittills på min investering på $2,500 i Bitcoin-handel. börja din krypto- och valutainvestering med 👉 Jason_Connor_crpyto_trader på Instagrám, tänk på att nu är den bästa tiden att köpa och handla
James Jason
James Jason 2022-08-03 21:35
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Snyggt! Handel med krypto har varit gynnsamt, kryptomarknaden har gett mig stor framgång!!! Oavsett den ekonomiska nedgången kan jag skryta med över $85 000 varje månad på min investering. Tack Ethan M. Corey för ditt fokus på kvalitetsledning. Kontakta Ethan M. Corey på Facebook för en guide till professionella investeringar.
Ronald Dairy
Ronald Dairy 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jag kommer att råda dig att handla på egen hand om du fortsätter att förlora,Ja handel med en expert Antonia Griffin har alltid varit det bästa alternativet för mig, Trots den ekonomiska nedgången är jag så glad. investering var 13:e dag. Besök henne på Face📚book 👉 Antonia Griffin
Hans Andersson
Hans Andersson 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-27 11:35
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Scalping.... My first target 1861 then 1864 then 1868. SL in profit 1851,21
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-21 11:32
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Om det dagliga ljuset inte slår 1855 och håller sig så går tillbaka till den falling chanel. 1850 rejected två gänger förra vackan där stocks indicator höll på att visa negatva signaler på fyratimmars timeframe. Jag sålde 1848 till 1835 förra veckan, SL var 1852.. Nästa vecka kommer jag mest sanolikt att sälja targeting 1833 1823 1812 med SL 1855. Manbehöver whatch the price behovour först och hela tiden SJÄLVKLART. Det är en stor risk att köpa på den här nivån..Lycka till,ni alla!
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-21 10:54
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
May 19, 2022 9:42AM ETIt will not be a buying signal unless a daily candle closes above 1855 and it holds.. It might have been oversold so it headed up hitting the sellers tight stoploss.. There is no other reason to hit up for the time being,,,
Attachat Chanphlol
Attachat Chanphlol 2022-05-04 20:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
If we look at the world with our hearts, the world will be wide, but if we look at the world with the thoughts of the people around us, this world will be narrower.
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-02-22 19:39
Sparad. Se Sparade objekt.