Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Silver-terminer kontrakt - Sep 2022 (MSVc1)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
59.299 +922    +1,58%
12/08 - Stängd. Valuta i INR ( Friskrivning )
Typ:  Råvara
Grupp:  Metaller
Enhet:  1 Kg
  • Senaste: 58.377
  • Öppning: 58.498
  • Dagens intervall: 58.308 - 59.420
Silver 59.299 +922 +1,58%
Sammandrag:Starkt Köp
Rörliga genomsnitt:Starkt KöpKöp (12)Sälj (0)
Tekniska indikatorer:Starkt KöpKöp (6)Sälj (0)

Pivotpunkter2022-08-12 18:00 GMT

Namn S3 S2 S1 Pivotpunkter R1 R2 R3
Klassisk 58.689 58.742 58.820 58.873 58.951 59.004 59.082
Fibonacci 58.742 58.792 58.823 58.873 58.923 58.954 59.004
Camarilla 58.861 58.873 58.885 58.873 58.909 58.921 58.933
Woodies 58.701 58.748 58.832 58.879 58.963 59.010 59.094
DeMark's - - 58.846 58.886 58.977 - -

Tekniska indikatorer2022-08-12 18:00 GMT

Namn Värde Åtgärd
RSI(14) 67,715 Köp
STOCH(9,6) 98,967 Överköpt
STOCHRSI(14) 100,000 Överköpt
MACD(12,26) 73,808 Köp
ADX(14) 31,048 Köp
Williams %R -0,219 Överköpt
CCI(14) 243,7447 Överköpt
ATR(14) 210,3571 Lägre volatilitet
Highs/Lows(14) 565,9286 Köp
Ultimate Oscillator 72,578 Överköpt
ROC 1,309 Köp
Bull/Bear Power(13) 754,1840 Köp

Köp: 6

Sälj: 0

Neutral: 0


Sammandrag:Starkt Köp

Rörliga genomsnitt2022-08-12 18:00 GMT

Period Enkla Exponentiell
MA5 58.928,8000
Köp
58.939,1676
Köp
MA10 58.700,3000
Köp
58.803,1234
Köp
MA20 58.623,6500
Köp
58.725,6229
Köp
MA50 58.706,1600
Köp
58.602,8841
Köp
MA100 58.351,3200
Köp
58.303,5181
Köp
MA200 57.594,9300
Köp
57.813,5741
Köp

Köp: 12

Sälj: 0


Sammandrag:Starkt Köp

Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

Silver-terminer Diskussioner

Skriv dina tankar om Silver-terminer
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Aad Vermeulen
Aad Vermeulen 3 timmar sedan
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Snyggt! Handel med krypto har varit gynnsamt, kryptomarknaden har gett mig stor framgång!!! Oavsett den ekonomiska nedgången kan jag skryta med över $85 000 varje månad på min investering. Tack Ethan M. Corey för ditt fokus på kvalitetsledning. Kontakta Ethan M. Corey på Face'book för en guide till professionella investeringar.
Lilian Francis
Lilian Francis 12 timmar sedan
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Te miesiące były dla traderów rollercoasterem emocji 😖 ale gdyby większość traderów nauczyła się siedzieć na rękach w 50 procentach czasu, zarobiliby dużo więcej pieniędzy. Nauczyłem się tego na własnej skórze, zanim zacząłem handlować z „Tessa- Greg” na F.@cebo.o.k i jej wskazówki były wszystkim, czego potrzebowałem, aby kontynuować dojenie rynku?
Ronald Dairy
Ronald Dairy 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jag kommer att råda dig att handla på egen hand om du fortsätter att förlora,Ja handel med en expert Antonia Griffin har alltid varit det bästa alternativet för mig, Trots den ekonomiska nedgången är jag så glad. investering var 13:e dag. Besök henne på Face📚book 👉 Antonia Griffin
Wojciech Wu
Wojciech Wu 2022-05-11 6:52
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Kommer det att vända upp nu?
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-03-01 19:21
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
BULL GO !!!
pewdiepay Göransson
pewdiepay Göransson 2022-03-01 19:21
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
så gött
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-02-22 19:40
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
25000?
Mikael Forsman
Mikael Forsman 2021-12-15 17:33
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Mycket märkligt att silvret fortsätter köras ner. Allt talar för en stor efterfrågan
Mats Jonsson
Mats Jonsson 2021-12-13 21:27
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Nu kommer juleruschen 🎄🎅
Bobby McGee
Bobby McGee 2021-10-13 14:12
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Silver BULL RUN begins ....
Mats Jonsson
Mats Jonsson 2021-09-16 15:54
Sparad. Se Sparade objekt.