Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Silver Futures kontrakt - Dec 2022 (SIc4)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
20,980 +0,481    +2,35%
12/08 - Stängd. Valuta i USD ( Friskrivning )
Typ:  Råvara
Grupp:  Metaller
  • Senaste: 20,499
  • Öppning: 20,430
  • Dagens intervall: 20,335 - 20,980
Silver 20,980 +0,481 +2,35%
Sammandrag:Starkt Köp
Rörliga genomsnitt:Starkt KöpKöp (12)Sälj (0)
Tekniska indikatorer:Starkt KöpKöp (9)Sälj (0)

Pivotpunkter2022-08-12 21:00 GMT

Namn S3 S2 S1 Pivotpunkter R1 R2 R3
Klassisk 20,814 20,847 20,894 20,927 20,974 21,007 21,054
Fibonacci 20,847 20,878 20,896 20,927 20,958 20,976 21,007
Camarilla 20,918 20,925 20,933 20,927 20,947 20,955 20,962
Woodies 20,820 20,850 20,900 20,930 20,980 21,010 21,060
DeMark's - - 20,910 20,935 20,990 - -

Tekniska indikatorer2022-08-12 21:00 GMT

Namn Värde Åtgärd
RSI(14) 73,735 Köp
STOCH(9,6) 79,032 Köp
STOCHRSI(14) 100,000 Överköpt
MACD(12,26) 0,093 Köp
ADX(14) 38,167 Köp
Williams %R 0,000 Överköpt
CCI(14) 142,6530 Köp
ATR(14) 0,0961 Högre volatilitet
Highs/Lows(14) 0,2989 Köp
Ultimate Oscillator 68,141 Köp
ROC 2,119 Köp
Bull/Bear Power(13) 0,4580 Köp

Köp: 9

Sälj: 0

Neutral: 0


Sammandrag:Starkt Köp

Rörliga genomsnitt2022-08-12 21:00 GMT

Period Enkla Exponentiell
MA5 20,872
Köp
20,874
Köp
MA10 20,727
Köp
20,768
Köp
MA20 20,589
Köp
20,664
Köp
MA50 20,584
Köp
20,611
Köp
MA100 20,647
Köp
20,556
Köp
MA200 20,414
Köp
20,334
Köp

Köp: 12

Sälj: 0


Sammandrag:Starkt Köp

Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

Silver-terminer Diskussioner

Skriv dina tankar om Silver Futures
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Eva Joe
Eva Joe 18 timmar sedan
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
De flesta människor förstår inte konceptet med "köpa dip" <att köpa dip handlar om att köpa digitala tillgångar när deras priser är nere och sälja av när priset stiger precis som den nuvarande marknaden är nere. Innehav är lönsamt, även om handel är mycket mer lönsamt. Jag kunde förstå kunskapen om handel med kryptotillgångar tidigt nog, men jag var fortfarande begränsad på grund av min bristande tekniska förståelse för hur man analyserar den digitala marknaden, allt det förändrades när jag stött på Ethan M. Corey-tjänster på Face📚book, även om jag har varit inne på många tjänster men Ethan M. Corey sticker ut med erfarenhet och expertis som spelar till hans fördel. Jag måste erkänna att det inte var en lätt uppgift att lära sig vägarna för handel. men med hans hjälp var det lättare att förstå. Det är mycket viktigt att utbilda dig själv innan du dyker in.
Michelle Vincent
Michelle Vincent 2022-08-13 4:57
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Bitcoin has beaten every other tradable assets so far and Mr's Harriet J Hodson has been a major help to me in understanding the market better and making the best choice in trading. Reach her on Face📄book 👉 Harriet j Hodson +1 (214) 898-4365 her What"sApp
Aad Vermeulen
Aad Vermeulen 2022-08-12 22:15
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Snyggt! Handel med krypto har varit gynnsamt, kryptomarknaden har gett mig stor framgång!!! Oavsett den ekonomiska nedgången kan jag skryta med över $85 000 varje månad på min investering. Tack Ethan M. Corey för ditt fokus på kvalitetsledning. Kontakta Ethan M. Corey på Face'book för en guide till professionella investeringar.
Lilian Francis
Lilian Francis 2022-08-12 13:59
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Te miesiące były dla traderów rollercoasterem emocji 😖 ale gdyby większość traderów nauczyła się siedzieć na rękach w 50 procentach czasu, zarobiliby dużo więcej pieniędzy. Nauczyłem się tego na własnej skórze, zanim zacząłem handlować z „Tessa- Greg” na F.@cebo.o.k i jej wskazówki były wszystkim, czego potrzebowałem, aby kontynuować dojenie rynku?
Ronald Dairy
Ronald Dairy 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jag kommer att råda dig att handla på egen hand om du fortsätter att förlora,Ja handel med en expert Antonia Griffin har alltid varit det bästa alternativet för mig, Trots den ekonomiska nedgången är jag så glad. investering var 13:e dag. Besök henne på Face📚book 👉 Antonia Griffin
Wojciech Wu
Wojciech Wu 2022-05-11 6:52
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Kommer det att vända upp nu?
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-03-01 19:21
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
BULL GO !!!
pewdiepay Göransson
pewdiepay Göransson 2022-03-01 19:21
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
så gött
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-02-22 19:40
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
25000?
Mikael Forsman
Mikael Forsman 2021-12-15 17:33
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Mycket märkligt att silvret fortsätter köras ner. Allt talar för en stor efterfrågan
Mats Jonsson
Mats Jonsson 2021-12-13 21:27
Sparad. Se Sparade objekt.