Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Gold Futures kontrakt - Sep 2022 (GCc2)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
1.793,00 -7,80    -0,43%
07:55:05 - Fördröjd data. Valuta i USD ( Friskrivning )
Typ:  Råvara
Grupp:  Metaller
  • Senaste: 1.800,80
  • Öppning: 1.803,70
  • Dagens intervall: 1.793,00 - 1.803,70
Guld 1.793,00 -7,80 -0,43%
Logga in / Gratis registrering dig nu för att spara dina diagraminställningar.
Tryck på ESC för att lämna fullskärmsläge
Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

Guld-terminer Diskussioner

Skriv dina tankar om Gold Futures
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Michelle Vincent
Michelle Vincent 2022-08-13 4:51
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Bitcoin has beaten every other tradable assets so far and Mr's Harriet J Hodson has been a major help to me in understanding the market better and making the best choice in trading. Reach her on Face📄book 👉 Harriet j Hodson +1 (214) 898-4365 her What"sApp
Aad Vermeulen
Aad Vermeulen 2022-08-12 22:15
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Snyggt! Handel med krypto har varit gynnsamt, kryptomarknaden har gett mig stor framgång!!! Oavsett den ekonomiska nedgången kan jag skryta med över $85 000 varje månad på min investering. Tack Ethan M. Corey för ditt fokus på kvalitetsledning. Kontakta Ethan M. Corey på Face'book för en guide till professionella investeringar.
Lilian Francis
Lilian Francis 2022-08-12 13:49
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Te miesiące były dla traderów rollercoasterem emocji 😖 ale gdyby większość traderów nauczyła się siedzieć na rękach w 50 procentach czasu, zarobiliby dużo więcej pieniędzy. Nauczyłem się tego na własnej skórze, zanim zacząłem handlować z „Tessa- Greg” na F.@cebo.o.k i jej wskazówki były wszystkim, czego potrzebowałem, aby kontynuować dojenie rynku?
Ronald Dairy
Ronald Dairy 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jag kommer att råda dig att handla på egen hand om du fortsätter att förlora,Ja handel med en expert Antonia Griffin har alltid varit det bästa alternativet för mig, Trots den ekonomiska nedgången är jag så glad. investering var 13:e dag. Besök henne på Face📚book 👉 Antonia Griffin
Hans Andersson
Hans Andersson 2022-07-26 0:43
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-27 11:35
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Scalping.... My first target 1861 then 1864 then 1868. SL in profit 1851,21
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-21 11:32
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Om det dagliga ljuset inte slår 1855 och håller sig så går tillbaka till den falling chanel. 1850 rejected två gänger förra vackan där stocks indicator höll på att visa negatva signaler på fyratimmars timeframe. Jag sålde 1848 till 1835 förra veckan, SL var 1852.. Nästa vecka kommer jag mest sanolikt att sälja targeting 1833 1823 1812 med SL 1855. Manbehöver whatch the price behovour först och hela tiden SJÄLVKLART. Det är en stor risk att köpa på den här nivån..Lycka till,ni alla!
Syrien Sverige
Syrien Sverige 2022-05-21 10:54
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
May 19, 2022 9:42AM ETIt will not be a buying signal unless a daily candle closes above 1855 and it holds.. It might have been oversold so it headed up hitting the sellers tight stoploss.. There is no other reason to hit up for the time being,,,
Attachat Chanphlol
Attachat Chanphlol 2022-05-04 20:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
If we look at the world with our hearts, the world will be wide, but if we look at the world with the thoughts of the people around us, this world will be narrower.
Bobby McGee
Bobby McGee 2022-02-22 19:39
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Morgan Strömberg
Morgan Strömberg 2021-11-15 8:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Provar snart 1900$!
Stefan Carlsson
Stefan Carlsson 2021-11-15 8:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Du menar 1600?
Nermin Dzananovic
Nermin Dzananovic 2021-11-15 8:50
Sparad. Se Sparade objekt.