Heta nyheter
0
Reklamfri version. Uppgradera din upplevelse på Investing.com. Spara upp till 40% Mer detaljer
Stäng

Råolja WTI-terminer kontrakt - Dec 2021 (MCGBc1)

Skapa bevakning
New!
Skapa bevakning
Webbsida
  • Som ett varningsmeddelande
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
Mobil app
  • För att använda funktionen, se till att du är inloggad på ditt konto
  • Se till att du är inloggad med samma användarprofil

Villkor

Frekvens

En gång
%

Frekvens

Frekvens

Leveransmetod

Status

Lägg till/Ta bort från en portfölj Lägg till portföljen
Lägg till på bevakningslistan
Lägg till position

Position har lagts till i:

Namnge din innehavsportfölj
 
5.159 +192    +3,87%
14:35:00 - Data i Realtid. Valuta i INR ( Friskrivning )
Typ:  Råvara
Grupp:  Energi
Enhet:  1 Fat
  • Senaste: 4.967
  • Öppning: 5.020
  • Dagens intervall: 5.020 - 5.174
Råolja WTI 5.159 +192 +3,87%
Loading
Senast uppdaterat:
  • 1 dag
  • 1 vecka
  • 1 månad
  • 3 månader
  • 6 månader
  • 1 år
  • 5 år
  • Max
Anpassa

Candlestick-mönster

Tidsram
Mönsterindikering
Typ
Tillförlitlighet
Mönster Tidsram Tillförlitlighet Antal candles sedan Candle-tid
Framträdande Mönster
Bullish doji Star 1W Aktuellt
Avslutat mönster
Harami Cross 1D 2 2021-12-01
Three Black Crows 1W 3 2021-11-07
Doji Star Bearish 30 3 2021-12-03 13:00
Three Outside Up 30 3 2021-12-03 13:00
Evening Doji Star 1M 4 Aug 2021
Evening Star 1M 4 Aug 2021
Homing Pigeon 1D 4 2021-11-29
Bullish Engulfing 30 4 2021-12-03 12:30
Deliberation Bearish 1M 5 Jul 2021
Doji Star Bearish 1M 5 Jul 2021
Deliberation Bearish 1W 6 2021-10-17
Three Black Crows 30 6 2021-12-03 11:30
Hanging Man 15 6 2021-12-03 13:00
Engulfing Bearish 1H 8 2021-12-03 06:00
Thrusting Bearish 1D 11 2021-11-18
Three Outside Up 1M 12 Dec 2020
Harami Bullish 15 12 2021-12-03 11:30
Harami Cross 15 12 2021-12-03 11:30
Bullish Engulfing 1M 13 Nov 2020
Tri-Star Bullish 1D 13 2021-11-16
Three Black Crows 15 14 2021-12-03 11:00
Engulfing Bearish 1M 15 Sep 2020
Bullish doji Star 1D 15 2021-11-12
Thrusting Bearish 1H 15 2021-12-02 15:00
Advance Block Bearish 1M 17 Jul 2020
Dark Cloud Cover 1D 17 2021-11-10
Three Black Crows 1H 17 2021-12-02 13:00
Harami Bullish 5H 19 2021-11-26 18:00
Harami Cross 5H 19 2021-11-26 18:00
Three Black Crows 1M 21 Mar 2020
Engulfing Bearish 1W 21 2021-07-04
Engulfing Bearish 30 22 2021-12-02 18:30
Three Outside Up 1H 23 2021-12-02 07:00
Deliberation Bearish 15 23 2021-12-03 08:45
Doji Star Bearish 15 23 2021-12-03 08:45
Bullish Engulfing 1H 24 2021-12-02 06:00
Abandoned Baby Bullish 1D 25 2021-10-29
Morning Doji Star 1D 25 2021-10-29
Bullish doji Star 1D 26 2021-10-28
Bullish Engulfing 30 28 2021-12-02 15:30
Morning Doji Star 30 28 2021-12-02 15:30
Engulfing Bearish 15 28 2021-12-03 07:30
Evening Doji Star 15 28 2021-12-03 07:30
Bullish doji Star 30 29 2021-12-02 15:00
Doji Star Bearish 15 29 2021-12-03 07:15
Thrusting Bearish 1M 30 Jun 2019
Harami Bearish 5H 30 2021-11-24 01:00
Engulfing Bearish 15 31 2021-12-03 06:45
Three Line Strike 15 31 2021-12-03 06:45
Downside Gap Three Methods 1M 35 Jan 2019
Three Black Crows 1M 36 Dec 2018
Harami Bullish 1W 36 2021-03-21
Harami Cross 1W 36 2021-03-21
Three Outside Down 1M 37 Nov 2018
Falling Three Methods 1M 37 Nov 2018
Dark Cloud Cover 30 37 2021-12-02 11:00
Engulfing Bearish 1M 38 Okt 2018
Advance Block Bearish 1D 39 2021-10-11
Morning Doji Star 30 39 2021-12-02 10:00
Bullish doji Star 30 40 2021-12-02 09:30
Three Outside Down 15 43 2021-12-02 18:45
Engulfing Bearish 15 44 2021-12-02 18:30
Harami Bearish 30 45 2021-12-02 07:00
Harami Cross Bearish 30 45 2021-12-02 07:00
Doji Star Bearish 1M 46 Feb 2018
Doji Star Bearish 1W 46 2021-01-10
Bullish Engulfing 30 46 2021-12-02 06:30
Bullish Engulfing 30 49 2021-12-02 05:00
Upside Gap Three Methods 15 49 2021-12-02 17:15
Engulfing Bearish 15 49 2021-12-02 17:15
Harami Bullish 1H 50 2021-11-30 12:00
Harami Cross 1H 50 2021-11-30 12:00
Advance Block Bearish 1W 51 2020-12-06
Harami Cross 1D 53 2021-09-21
Bullish doji Star 30 53 2021-12-01 18:00
Engulfing Bearish 15 53 2021-12-02 16:15
Falling Three Methods 30 54 2021-12-01 17:30
Bullish doji Star 1M 55 Maj 2017
Doji Star Bearish 1D 56 2021-09-16
Falling Three Methods 1W 57 2020-10-25
Bullish Engulfing 30 59 2021-12-01 15:00
Falling Three Methods 1W 61 2020-09-27
Bullish doji Star 1H 61 2021-11-29 17:00
Bullish Engulfing 1W 63 2020-09-13
Three Black Crows 5H 64 2021-11-11 03:00
Engulfing Bearish 30 65 2021-12-01 12:00
Harami Cross Bearish 1M 66 Jun 2016
Bullish Engulfing 1D 66 2021-09-02
Engulfing Bearish 5H 67 2021-11-10 07:00
Belt Hold Bearish 30 67 2021-12-01 11:00
Doji Star Bearish 1W 68 2020-08-09
Morning Doji Star 1M 69 Mar 2016
Riktlinjer för kommentarer

Vi uppmuntrar dig att använda kommentarer för att engagera dig med andra användare, dela ditt perspektiv och ställa frågor till skribenter och till varandra. Men för att upprätthålla den höga diskursen har vi alla kommit att värdera och förväntar oss att hålla följande kriterier i åtanke:

  • Berika samtalen
  • Vara fokuserad och på rätt spår. Gör endast inlägg som är relevant för ämnet som diskuteras.
  • Var respektfull. Även negativa åsikter kan ramas in på ett positivt och diplomatiskt sätt.
  • Använd standard skrivsätt. Inkludera kommatering, versaler och gemener.
  • NOTERA: Spam och/eller säljfrämjande meddelanden och länkar inom en kommentar kommer att tas bort
  • Undvik svordomar, förtal eller personliga angrepp riktad mot en skribent eller en annan användare.
  • Endast svedese kommentarer kommer att tillåtas.

Ansvariga för spam eller missbruk kommer att tas bort från webbplatsen och förbjudas från framtida registrering på Investing.com diskretion.

Råolja WTI-terminer Diskussioner

Skriv dina tankar om Råolja WTI-terminer
 
Aär du säker på att du vill ta bort det här diagrammet?
 
Posta
Publicera även på :
 
Ersätt det bifogade diagrammet med ett nytt?
1000
Din möjlighet att kommentera är för tillfället avstängd på grund av negativa användarrapporter. Din status granskas av våra moderatorer.
Vänta en minut innan du försöker kommentera igen.
Tack för din kommentar. Observera att alla kommentarer är under behandling tills de godkänts av våra moderatorer. Det kan därför ta lite tid innan inlägget visas på vår hemsida.
Palwasha Dawoodzai
Palwasha Dawoodzai 2021-11-22 16:27
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Vart tar olja väggen? tycker du att det ska gå upp i snar framtid, eller ska det gå ner mer?
Hicham Houssa
Hicham Houssa 2021-11-04 17:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
more down
Johan Ekholm
Johan Ekholm 2021-07-14 1:36
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Anyone know how to get fast and solid info on production status?
jose segura
jose segura 2021-05-05 13:32
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
🐱‍🏍🐱‍🏍🐱‍🏍🐱‍🏍🐱‍🏍🐱‍🏍 proyeccion a 68
Zarko Pilipovic
Zarko Pilipovic 2021-03-25 21:21
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jel prica ovdje neko moj jezik
Anton Johansson
Anton Johansson 2021-03-08 9:34
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
tror vi nått toppen nu vid 68, nu ska vi ner till 59 och studsa sen nya höjder.
Johan Blackestedt
Johan Blackestedt 2021-02-12 2:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Tips. Istället för att gissa, luta er mot vad andra säger, ta position, lär av misstag, läs på. är trend uppåtgående eller nedåtgående? När ni sedan håll på ett tag tycker nog de flesta kommentarerna i fält, som också ligger kvar sedan länge är obsoleta, det vill säga de flesta fall värdelösa/ onödiga.
Tobias Lundvall
Tobias Lundvall 2021-02-12 2:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Förstår inte sista meningen. (... i fält, som också ligger)???
Ossian Hedestad
Ossian Hedestad 2020-12-07 18:09
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
gå kort olja 15 min?
Asef Nazari
Asef Nazari 2020-09-18 21:14
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
vad tycker ni . om oljan går upp ?
Nasser Benji
Nasser Benji 2020-09-07 19:26
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Not looking good now 😒
Ahmed Radi
Ahmed Radi 2020-06-27 15:39
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Är det smart att investera på oljan eller? Är ny och söker efter tips på var man kan börja
Fredrik Edvardsson
Fredrik Edvardsson 2020-06-27 15:39
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Skulle aldrig investera långsiktigt i olja kör enbart scalping / intraday här
Mustafa Aldali
Mustafa Aldali 2020-05-17 16:31
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
kommer upp till 32
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-11 13:37
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
När tror ni kraschen kommer?
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-11 13:37
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Ingen vet. Kanske inte kommer någon krasch alls så som alla klipper produktion.
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-07 18:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
När tror ni man kan se oljepriset ligga runt 45dollar? Både wti och brent?
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-07 18:50
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Om 2 år kanske. Goldman Sachs gissade på $30 till 2021
Sven Nielsen
Sven Nielsen 2020-05-05 16:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Hej, är ny här så kanske ställer jag en fråga som ingen vet. Har läst att man tror att WTI-oljan kommer att pendla kring 20. Med dagens kurs anser ni att det är läge att ännu gå in eller ska man vänta tills imorgon och se hur stor lagren är i värden innan man ger sig in i oljan? Tack för er tankar. Hur stor ser ni risken att det kommer i mitten av maj en ny nedgång pga rådande läge?
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-05 16:05
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Såna svar borde du ha själv innan du går in. Just nu kommer vi gå upp och täcka GAP när USA öppnar, vad du väljer göra med den infon är dock upp till digGör din analys.
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 16:09
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
där åkte min stop loss, tack för idag! nu orkar jag inte med tjurarna i den här resursen längre!
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 14:54
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
det ser onekligen ut som han försöker slå igenom trendkanalen, jag tror inte att han lyckas!
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Så där! nu tycker jag att vi har en bekräftad björn. det var lite oklart imorse runt 04-05 men nu kommer vi vända ner med stor sannolikhet! jag gör brakförlust ändå men så är det ju i den här världen.
Visa tidigare svar (1)
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
etablerar den sig på på låga 18 höga 17 så är det kranöppning
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Vad tror ni den landar på? Vart kommer vändpunkten igen för uppåt?
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
du får ta det som du vill men jag ser ett fritt fall. om du fortforande har dina kvar så tycker jag att du ska sälja dem nu. vi skulle kunna se 13,60 imorgon.
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jonas Pettersson Följde ditt råd och sålde de, och köpte neråt
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-04 12:24
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
fast å andra sidan, så fort jag tar i något så går det åt andra hållet. men jag tror att jag har rätt nu. för det första så trodde jag aldrig på uppgången och var förvånad över att den hände. nu tycker jag att det ser ut som den trenden har vänt. hoppas att du har satt en stoploss!
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Köpte 26000st när den låg nere på 10dollar att den ska gå upp med hävarm på x3. När är det värt att sälja tycker ni? Vilken nivå ska den nå?
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
imorgon klockan så tidigt som möjligt. dont be greedy! raka hem den vinsten!
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Eller ja så snart du kan imorgon är det ju stängt.
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Japp så tidigt du kan, man kan alltid gå in igen om man ser ytterligare möjligheter
Kenneth Sundsten
Kenneth Sundsten 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Men skulle jag vänta tills dollar priset ligger på 30, vad tror ni mina 26tusen är värda?
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-02 23:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Den kommer ej gå upp i 30 än på lämge och dina kontrakt har nog gått ut tills dess. Du verkar inte ett dugg insatt utan bara köpt på hype som alla andra, du kommer förmodligen förlora pengarna om du inte läser på ordentligt. Förväntar mig en krasch till, exakt samma mönster som 1930 lättnads rallyt som folk köpte på sig massor sedan fastnade i kraschen därpå.
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-02 0:59
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
fast nu är ju iofs frågan om inte 19 nivån utgör ett masivtstöd i det korta. Det ände förbannat mycket där under några timmar. lots of action
Oscar Jansson
Oscar Jansson 2020-05-02 0:59
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
känns som det fortfarande är mycket bottar. samma "toppnivå" i flera avslutande candlesticks oavsett motstånd. känns sådär just nu. skönt att det är stängt i svenska bankerna annars hade det kunnat gå fel
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-02 0:59
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Sitter fast, hann ej sälja på grund av kl 13 stängningen Första jag gör är säljer oavsett pris kl 08 imorgon bitti
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-01 23:00
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
20 nivån är urstark den kommer det ta mycket kraft att dra igenom. och efter ett par försök så skulle jag inte bli förvånad om motsvarande resa ned mot 10 påbörjas. Jodå jag sitter också fast i ett x3 cert men det gör jag sen i Tisdags så det kommer nog knockas :) B ear..
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-05-01 23:00
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Ja vi verkar ha svårt gå genom $20. Dock hade vi liknande motstånd vid 17 nivån, efter tre toppar så gick vi igenom. Hoppas på att samma händer nu, då är nästa stopp $22.6~
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-01 23:00
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Fast 20 nivån hämtar ju kraft långt ifrån Mars. Den är ogenomtränglig på 3 försök. Dessutom så är nivåerna av oljelagren ett stort problem och uppgången från 10 är förvånande. Det känns som mycket luft. Men folk är väl trötta på att vara negativa och hoppas att allt ska lösa sig. Det kanske är bra för om det inte gör det så får vi stora problem på fler ställen än i oljekurserna. Jag ser ingen som helst anledning till den här uppgången, ingen alls.
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-05-01 23:00
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Den har ju gjort 9 försök att göra ett utbrott sen 14:30 det har gått så där. Jag har sagt att vi tradear på minus inom 2 veckor och det står fast.
Oscar Jansson
Oscar Jansson 2020-05-01 23:00
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
den kollapsar någon gång i mitten av veckan om inget exceptionellt händer tror jag
Oscar Jansson
Oscar Jansson 2020-04-30 22:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Det har varit mycket bottar inne och handlat idag. Var en rolig liten rush kring 15-tiden när den gick upp till exakt samma belopp varje minut efter en kraftig dipp. Jag bedömer den här uppgången som helt omotiverad
Robin Pettersson
Robin Pettersson 2020-04-30 22:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Japp håller med. Jag sitter dock fast sedan 15 nivån i ett X6 bull certifikat då jag glömde vi stängde 13 igår. Så jag är nöjd hoppas bara det inte kraschar innan måndag
Oscar Jansson
Oscar Jansson 2020-04-30 22:55
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
aj fan. borde hålla upp sig över helgen om amerikanerna inte tappat sig helt dock. jag tappade ett bear-cert på 350%+ till -99% när jag trodde att det var sålt i tisdags du lär klara dig bättre. däremot gillar jag inte att bottarna är så tydliga just nu som sagt. farligt
Jonas Pettersson
Jonas Pettersson 2020-04-30 12:27
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
jag är ju mest förvånad att den inte har tokkraschat sen länge, men den måste väl upp och studsa mot 20 först
Robin LaMonde
Robin LaMonde 2020-04-30 2:45
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Hur länge till kan den stå så här jävla lågt 🤔. Snart lär ju oljeföretagen och i sin tur bankerna borta i statena bli satta i kk 🙈
Jay Jay
Jay Jay 2020-04-30 2:45
Sparad. Se Sparade objekt.
Denna kommentar har redan sparats i dina Sparade objekt
Jag antar att frågan är retorisk, oljepriset är inte det enda hotet just nu. För oljebolag är det väl så att de, just för att de behöver pengar, måste sälja även till låga priser. Att OPEC nu ska begränsa flödet var till för att rädda världen och branschen, inte enskilda bolag.
Sean Cruizer
Sean Cruizer 2020-04-29 17:05
Sparad. Se Sparade objekt.